Hjælp til oprydning
- jeg kommer på besøg hos dig...
Det er helt ok at bede om hjælp
Rigtig mange mennesker løber ind i perioder, hvor der enten er for travlt til at holde orden og styr på hjemmet – eller svære perioder, hvor overskuddet bare ikke er der. Gennem mere end tyve år har jeg hjulpet med oprydning og sortering hos mange forskellige mennesker i mange forskellige boliger og i mange forskellige livssituationer. Måske står du et sted i dit liv, hvor tingene bare er uoverskuelige, hvor du har svært ved at se dig ud af rod og kaos.
Afhængig af din situation tilpasser jeg min hjælp til dig, men herunder kan du se, hvordan det kunne gribes an. Måske er det blot et børneværelse, der skal laves systemer i og sorteres i den store mængde legetøj. Det kan også være hele huset, som skal have den helt store tur, så alt får sin faste plads. Det kan være med til at give dig mere energi og et skub i den rigtige retning igen. Dit hjem skal ikke dræne dig for energi, men lade dig op og give dig energi.
Måske har du blot et loft, en kælder, et pulterkammer eller andet, som du har opgivet at få styr på. Jeg hjælper med det hele – det vil sige, at jeg trækker i arbejdstøjet og tager fat – gerne sammen med dig.
Og husk: vi kan alle rammes af manglende overskud og have brug for en hjælpende hånd. Læs lidt mere om mine tanker omkring rod her: Alle kan have brug for hjælp?
Hjælp til oprydning
pakke 1
Denne pakke er til dig, der har et mindre projekt – det kan være et enkelt rum eller to. Husk at det, der kan virke helt uoverskueligt for dig, ofte kan klares på langt kortere tid, når du får hjælp. Jeg har et stort overblik og ved, hvor vi skal starte og hvor vi skal slutte. Jeg er aldrig gået fra en kunde, som ikke har været overrasket over, hvad vi har nået på én dag.
Sådan foregår det
- Du har på forhånd indkøbt sække og flyttekasser (jeg kan tage med efter aftale)
- Jeg dukker op i arbejdstøjet, og vi får et overblik over opgaven og laver en plan
- Sammen tager vi fat og sorterer i en logisk rækkefølge
- går du i stå, skal jeg nok guide dig videre - Vi kildesorterer, så alt kan komme rigtigt på genbrugsplads og i affaldscontainere (afhentning kan evt. aftales)
- Vi løber en runde med støvsuger og støvklud efter behov
- Vi er typisk i gang fra kl. 9-15
- Køkken/bryggers - oprydning og organisering
- Hjælp til oprydning og udvælgelse af ting, der skal med fra egen bolig til plejebolig
- Redskabsskur ryddet op og omorganiseret
- Systemer og overskuelighed på tre børneværelser
- Mindre "overhaling" af et helt hus før indtog af gæster
- Oprydning og nye systemer i 160 kvm bolig efter skilsmisse
Prisen er for 6 timer og inkluderer kørsel i en radius af 30 km fra Aalborg. Jeg kommer naturligvis rundt i hele landet.
Kr. 3.995
for 6 timer på én dag
Hjælp til oprydning
pakke 2
Hvis du har større opgaver, som kræver mere end blot en enkelt dags oprydning og sortering, kan du booke flere timer og flere dage og dermed komme helt i mål med dit oprydningsprojekt.
Sådan foregår det
- Du har på forhånd indkøbt sække og flyttekasser (jeg kan tage med efter aftale)
- Jeg dukker op i arbejdstøjet, og vi får et overblik over opgaven og laver en plan
- Sammen tager vi fat og sorterer i en logisk rækkefølge
- går du i stå, skal jeg nok guide dig videre - Vi kildesorterer, så alt kan komme rigtigt på genbrugsplads og i affaldscontainere (afhentning kan evt. aftales)
- Vi løber en runde med støvsuger og støvklud efter behov
- Vi er typisk i gang fra kl. 9-16
- Vi gentager de dage, du har booket
- 100 kvm rækkehus - alle rum sorteret og stuen indrettet på ny (tre dage)
- 3 børneværelser og et soveværelse - alt sorteret og rengjort (to dage)
- Oprydning af 170 kvm hus efter dødsfald - klargjort til salg (fire dage)
- Samlerhjem - to rum ryddet (tre dage) (helt særlig opgave)
- Udpakning efter indflytning - 140 kvm - alt på plads (tre dage)
- Køkken-alrum, bryggers og stue (to dage)
- 650 kvm dødsbo tømt og loppemarked afholdt (30 dage)
Priserne herunder inkluderer kørsel i en radius af 30 km fra Aalborg. Jeg kommer naturligvis rundt i hele landet.
Kr. 9.995
for 14 timer fordelt på to dage
Kr. 14.995
for 21 timer fordelt på tre dage
Før/efter
FØR | Sådan så kontoret ud, da jeg besøgte denne kunde første gang. Efter et par timers oprydning og derefter vejledning om næste skridt, som min kunde selv kunne gøre, tog de selv over.
EFTER | Kort tid efter ringede min kunde igen. Der var blevet ryddet mere op på egen hånd, der var malet og sat bordplade op. Jeg lavede den sidste styling og tog dette efter-billede. Langt større udnyttelse af rummet og meget mere positiv energi til at fordybe sig i arbejdet…
Her ses en lidt takevækkende statistik lavet af MEGAFON. Den fortæller lidt om, hvor meget rod påvirker os i det daglige. Bemærk at hele 40% af de adspurgte har konflikter i hjemmet mindst én gang om måneden pga. rod