Står du alene med hverdagsreset?
- Få oprydningshjælp og få styr på dit hjem

Det er helt ok at bede om hjælp

Har du en travl hverdag med vasketøj, lektielæsning, aflevering og madpakker der skal ordnes, og synes du samtidig, at rod og kaos sniger sig ind og æder af dit overskud? Måske føler du, at det tærer på din energi i hverdagen. Så er du det, jeg kalder ’hverdagsramt’. At være alene forælder er hårdt – tro mig, jeg ved, hvad jeg taler om – og dét i sig selv tager en del energi, men hvis hjemmet samtidigt roder, og der ikke er velfungerende systemer, der får hverdagen til at glide, bliver det en endnu større udfordring.

Gennem tyve år har jeg hjulpet mennesker i forskellige situationer med sortering, organisering og oprydning. Jeg tilpasser min hjælp til din situation, men herunder kan du se, hvordan det kan gribes an. Det kan være børneværelserne med legetøj og krea-projekter i lange baner, der trænger til en oprydning og nogle nye systemer. Måske hele huset, skal have den store tur, så alt får en fast plads og dermed letter din hverdag. Dit hjem skal ikke dræne dig for energi, det skal lade dig op og give dig energi – og det vil det gøre, når du får ryddet op.

Det kan også være, at du har et kælderrum, et pulterkammer eller et loftrum, som trænger til en sortering og oprydning. Jeg hjælper med det hele – jeg trækker i arbejdstøjet og tager fat – gerne sammen med dig.

Husk: Det er HELT ok at bede om hjælp, når ting er vokset dig overhovedet. Det er helt ok at erkende at du måske for tiden ikke er den bedste udgave af dig selv. At du har brug for en hånd til at komme op til overfladen igen, hvor der er mere overskud til både dig selv og dine børn.

Læs eventuelt lidt mere omkring mine tanker om rod og oprydningshjælp her.

Har du en travl hverdag med vasketøj, lektielæsning, aflevering og madpakker der skal ordnes, og synes du samtidig, at rod og kaos sniger sig ind og æder af dit overskud? Måske føler du, at det tærer på din energi i hverdagen. Så er du det, jeg kalder ’hverdagsramt’. At være alene forælder er hårdt – tro mig, jeg ved, hvad jeg taler om – og dét i sig selv tager en del energi, men hvis hjemmet samtidigt roder, og der ikke er velfungerende systemer, der får hverdagen til at glide, bliver det en endnu større udfordring.

Gennem tyve år har jeg hjulpet mennesker i forskellige situationer med sortering, organisering og oprydning. Jeg tilpasser min hjælp til din situation, men herunder kan du se, hvordan det kan gribes an. Det kan være børneværelserne med legetøj og krea-projekter i lange baner, der trænger til en oprydning og nogle nye systemer. Måske hele huset, skal have den store tur, så alt får en fast plads og dermed letter din hverdag. Dit hjem skal ikke dræne dig for energi, det skal lade dig op og give dig energi – og det vil det gøre, når du får ryddet op.

Det kan også være, at du har et kælderrum, et pulterkammer eller et loftrum, som trænger til en sortering og oprydning. Jeg hjælper med det hele – jeg trækker i arbejdstøjet og tager fat – gerne sammen med dig.

Husk: Det er HELT ok at bede om hjælp, når ting er vokset dig overhovedet. Det er helt ok at erkende at du måske for tiden ikke er den bedste udgave af dig selv. At du har brug for en hånd til at komme op til overfladen igen, hvor der er mere overskud til både dig selv og dine børn.

Læs eventuelt lidt mere omkring mine tanker om rod og oprydningshjælp her.

Hjælp til oprydning

pakke 1

Denne pakke er til dig, der har en mindre opgave – det kan være tøjskab og toiletskab. Det kan være køkkenet, kontoret eller måske børneværelset. Husk, at det, der kan virke helt uoverskueligt for dig, ofte kan klares på langt kortere tid med professionel hjælp. Jeg har et stort overblik over processen og ved, hvor vi skal starte og slutte. Jeg er aldrig gået fra en kunde, som ikke har været overrasket over det, vi har nået på blot en enkelt dag.

Pakken inkluderer:
Sådan foregår processen:
Du må gerne forberede:

Vi laver ofte et par kasser til senere sortering, som du selv kan klare – det kan være personlige papirer, børnenes tegninger eller gamle fotos. Du får naturligvis grundig vejledning til, hvordan du bedst håndterer disse ting.

Her er eksempler på opgaver, jeg har nået på en dag:

Kr. 3.995

Hjælp til oprydning

pakke 2

Hvis du har brug for hjælp til at rydde op i flere rum, som kræver mere end blot end enkelt dags oprydning og sortering, kan du booke denne pakke. Her kan vi sammen finde et passende antal dage til opgaven.

Pakken inkluderer:
Sådan foregår processen:
Du må gerne forberede:

Vi laver ofte et par kasser til senere sortering, som du selv kan klare – det kan være personlige papirer, børnetegninger eller gamle fotos. Du får naturligvis grundig vejledning til, hvordan du bedst håndterer disse ting.

Her er eksempler på opgaver, jeg har løst over flere dage:

Kr. 9.995
To dage

Kr. 14.995
Tre dage

Har du svært ved at vurdere, hvilken pakke, der er den rigtige for dig, så ring til mig eller send mig nogle billeder/video af omfanget, så taler vi sammen og finder den rigtige løsning til dig.

Før/efter

FØR | Sådan så kontoret ud, da jeg besøgte denne kunde første gang. Efter et par timers oprydning og derefter vejledning om næste skridt, som min kunde selv kunne gøre, tog de selv over.

EFTER | Kort tid efter ringede min kunde igen. Der var blevet ryddet mere op på egen hånd, der var malet og sat bordplade op. Jeg lavede den sidste styling og tog dette efter-billede. Langt større udnyttelse af rummet og meget mere positiv energi til at fordybe sig i arbejdet…

Her ses en lidt takevækkende statistik lavet af MEGAFON. Den fortæller lidt om, hvor meget rod påvirker os i det daglige. Bemærk at hele 40% af de adspurgte har konflikter i hjemmet mindst én gang om måneden pga. rod

Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
ErrorHere